onsdag den 8. juni 2011

Homemade franskfletning & sushi

Hårets tekstur inden dagens eksperimenter...
I forgående indlæg talte jeg om, at jeg ville lave en franskfletning på tværs med noget af håret. Jeg havde håbet, at jeg kunne nå det inden, jeg skulle ud af døren, men pludselig løb tiden væk fra mig og jeg blev presset. Ergo ingen fletning. Der skulle laves sushi sammen med to veninder. Det blev SÅ godt! 

Da jeg så kom hjem tænkte jeg, at I selvfølgelig ikke skulle snydes for mine nye ideer med håret! Fletningen skulle laves og afprøves - dog blev det med alt håret. Mit hår havde fint tekstur efter gårdagens krølning med glattejernet og min fishtail. Krøllerne var der stadigvæk, da jeg vågnede i morges - vildt! Men det gjorde absolut ingenting, så var det var nemmere at sætte. 

Dette blev resultatet: 



Franskfletning
Enden blev vippet op under det andet

Franskfletning - bagfra

SÅÅÅ svært at tage billede af sig selv,
så beklager den sløret kvalitet....

Hvad synes du om fletningen...?


...Hov hov hov, nu var overskriften jo også SUSHI - så der skal lige et billede af pigerne og af det lækre mad, som vi fik lavet sammen til vores frokost :-)
Sushi i "rå"mængder :-D
Tak til Maiken og Rebekka!

2 kommentarer:

  1. jag tycker det var en jättefin frisyr!!

    SvarSlet
  2. tak anna - nu er der kommet endnu en ny frisure på bloggen :-) også en fletning...

    SvarSlet