tirsdag den 7. juni 2011

Better late than never...

Det er tid til at blogge igen... I den foregående periode har jeg haft blogtørke, men nu har jeg besluttet mig for, at tørketiden skal være ovre. I øvrigt skal jeg love for at allergitiden for alvor er begyndt. Går med løbende næse, kløende gane og hovedpine...! Antihistaminer er det nye sort for mig...!

Jeg vil gerne dele en glædelig nyhed: Jeg har fået iPhone! Den overrasker mig dag for dag og er nu blevet et fast objekt i dagens! Dagens bliver taget med min iPhone. Det gør desværre, at kvaliteten af billederne ikke er specielt gode, men effekterne er mange! Jeg er begejstret for den og muligheder er uendelige. Derfor skal I ikke snydes for dagens samt de nye billedeffekter.


Dagens - 070611 
Fishtail





* Sildeben, eller fishtail, som det hedder på engelsk er af inspiration fra denne blog. Megaen laver en masse kreative og smarte frisure med sit hår! God fornøjelse med at prøve det derhjemme - jeg er allerede selv gået i gang!
* Stribet bluse er fra Vero Moda
* Bukser fra InWear
* Ballerinaer fra Pretty Ballerinas (Et super scoop fra Bahne i Friis Shopping Center i Aalborg C)
* Øreringe fra LUXUS, Aalborg



Hertil aften skulle jeg mødes med en veninde. Vi tog på Café Spiret (hvor de laver byens bedste burgere), men åbenbart byens dårligste CaféLatte! Derfor skiftede jeg lige tøj og det skal også med i dagens...

Taske: Octopus
Jakke: H&M
Uglebluse: Only
Højtaljede bukser: Tiger Of Sweden
Sko: Pretty Ballerinas


Hvad lavede du i dag?

Ps. Købte for noget tid siden en ny bumper til min iPhone i neongrøn - den skal I nok få lov til at se...snart! Den hvide, som jeg købte sammen med mobilen er blevet beskidt og grim - den var åbenbart ikke praktisk i hvid silikone!

Pps. Håber I nyder lidt bloglæsning fra mig igen... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar