tirsdag den 21. juni 2011

DIOR - black show.

Det har været mig en kamp at finde den mascare, som passer perfekt til korte og fine vipper.

DIOR black show, indeholder alt det, som jeg ønsker en mascara skal kunne. Den giver længde og volume! Den gør, at mine nærmest ikke eksisterende øjenvipper bliver synlige. Tak! Hvis man giver den et ekstra lag, giver den endnu mere definition. Den er sort, meget sort! Hvis du nu fra naturens side er udstyret med naturlige lange vipper, tror jeg at den bliver lidt for dramatisk til et hverdags-look.

Til slut vil jeg lige knytte en kommentar til dens vandfasthed og prisen. Først og fremmest den er vandfast. Det gør den faktisk meget godt. Heldigvis kan den nemt tages af med L'Oréals waterprof make up remover eller Lancômes. Den anvender jeg - så går det af som smurt :-)

Prisen er mellem 230-245 kr. Den er ret dyr, men jeg synes den er alle pengene værd, da den giver mig, hvad jeg søger ved en mascare!

Tak Dior!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar