mandag den 20. juni 2011

WEEKENDENS DETALJER

FAMILIEWEEKEND...!
Denne weekend skulle jeg være sammen med min familie fra den sydlige del af Danmark - Sønderjylland, Kruså. Det var vores årlige familiekomsammen og det var vores tur til at komme sydpå.
For at gøre transporten billigere for mig, tog jeg hjem til mine forældre i fredags. Så kunne vi følges ad, samt få tid til at være sammen fredag aften. Der fik min far også en studsning af hårpragten - rettere sagt, jeg fik ham stort set fik klippet skaldet (med vilje...). Min mor var knapt så begejstret. Det er hun i øvrigt aldrig, når min far lige er blevet klippet. Så er hans sparsomme hårpragt endnu mindre :-) Min mor og jeg fik også tid til en gåtur ned til havet! Jeg forkælede også mig selv med en lille is fra Café Conrad - nok en af de bedste is, jeg har smagt denne sommer. Det er så dejligt at komme til kysten - af flere grunde.

Det jeg egentlig ville fortælle var: Weekendens detaljer...

* Armbånd med keramikknap af Louise Kragh - købt i Kalejdoskop
* Læderarmbånd med metalflet - købt i LUXUS
* Sølvarmbånd - købt i LUXUS
* Keramik øreringe - HomeMadeByHelleG (en veninde)
* Sølvhalskæde - købt i Outlet og kender ikke mærket

Møjn!
M.

 
*I have spend this weekend with my family from southeren Denmark - Sønderjylland. This pricture is the details from my outfit last Friday.*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar