fredag den 4. maj 2012

Stadion 64 - sæson start

Glædelig St. Bededag, eller hvad man nu siger! :-) Igår tog jeg forskud på min!
...Igår var vejret sommerligt og aftenen var lang i kraft af, at der i dag er St. Bededag!
Det skulle fejres i gode vennerslag med sæson start på Stadion 64 - VIP logen. Vi skulle have den klassiske bålmad, vin, asti, øl, Lenes hjemmelavet og velsmagende hveder, mariekiks og ristede skumfiduser! Udfordres i cookie challange (hvilket var meget morsomt) og ellers bare hygge os og nyde, at man kunne sidde udenfor hele aftenen.

Husk altid at have styr på ilden i pinden!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Woody - og i øvrigt kommer du snart på min blog. I forklædning :-)

      Slet
  2. Tak for en super dejlig aften. Det var som altid en fornøjelse. Sætter meget stor pris på vores hyggeaftner og at det er tilladt og forventet at man dummer sig overfor andre, selv om det er svært (for mig). Glæder mig allerede til næste gang.
    Så skal der snobrød til

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det var smadder godt! En perfekt sæsonstart med grin, sjofelheder, dårlig humor, god underholdning og højt humør :-)

      Jeg glæder mig også allerede - vejret skal bare være med os, så det er kun et spørgsmål om tid.

      Og ja - hvederne skal på pinden (uden ild og kardemomme...), og skal de over gløderne. Igen vil jeg påminde om, at der er ingen som sætter ild til pinden - det bliver farligt, og måske også lidt klamt :-)

      Slet