tirsdag den 1. marts 2011

...comfi-ness at home...

Tørklæde er fra Tiffany
Bluse fra Veromoda
Undertrøje fra SamsøSamsø
Natbukser fra Hunkemøller
Uldsokker fra Rema 1000
MAKE MY DAY, or just my day!

Et lille indsigt i en helt tirsdag dag i ugen...

Kl. 6.15 ringede vække uret på mobilen. Stod op, gjorde mig klar til dagen og pakkede min taske - men åbenbart ikke godt nok, da jeg senere på dagen fandt ud af, at jeg havde glemt den ene af fødselsdagsgaverne til min kollega. Flot Wilkens. 

Kl. 7.05 lukkede jeg døren, gik ned af trapperne og fortsatte ned til cyklen i kælderen. Cyklede mod Bornholmsgade. Blev overrasket over, at der var så lyst udenfor - allerede kl. 07.05. Foråret er måske alligevel på vej? Kalenderen siger - FORÅR!

Kl. 7.18 var jeg på Metro bussen mod Klarup. Det samme var nogle kollegaer. Det er nu altid hyggeligt med noget selskab på vej til arbejde.

Kl. 8-13 havde jeg undervisning. Idræt. Dansk. Kr.dom. Dansk. Og imellem timerne fejrede vi min kollega, som fyldte 40 år i dag. Stort stort til lykke! Et skarpt hjørne, som skulle rundes - men det blev det på rigtig gode manér! 40, frisk og frejdig! :-) Mine dansktimer forløb også planmæssigt og vi fik nået en masse. Eleverne fik også skrevet videre på deres fabler på computerne.

Kl. 13.46 tog jeg Metrobussen retur til Aalborg. I ørene kørte iPod'en med afslappende og glad musik.

Kl. 14.15 cyklede jeg ind til centrum - stadigvæk med musik i ørene. Er det i øvrigt lovligt, eller ulovligt?

Kl. 15.43 trådte jeg ind af døren igen. Fik ryddet op. Sorteret tøj. Ryddet endnu mere op (forsøger at leve mere simpelt i min lejlighed...) Keep'in it simple! Tog hyggetøj på og har nu lige nydt lidt aftensmad :-)

Hyggetøj
Jeg elsker at have hygge/afslapningstøj på. Det er dog kun til hjemmebrug. At tøffe eller tuller rundt er lykken. Det er meget sjældent, at jeg bevæger mig udendørs i denne beklædning. Hvis jeg skal lave afslappet tøj på hjem til nogle venner eller på arbejde, er det lidt mere stilrig. Det synes jeg i alt fald. 

 Hvad har I lavet i dag?

3 kommentarer:

  1. Jeg har været total aktiv idag. Startede ud med at vågne før resten af familien. Kl. 11 stod den på babysvømning med Tobias <3 Da vi kom hjem fik Tobias en lur i barnevognen og jeg fik en på sofaen. Good times :) kl 16.45 sad jeg på spinningcyklen klar til at give den max gas. Det er for fedt at svede og få brændt noget energi af. Resten af aftenen skal vist bare stå i hyggens tegn.

    SvarSlet
  2. Det lyder til, at have været en fantastisk dag!

    Det er så sejt, at du har været afsted til spinning - jeg burde også komme i gang. Ellers hvert fald bare i gang med noget motion. Min krop forfalder!

    SvarSlet