søndag den 18. marts 2012

NUXE

I fredags købte jeg to x Nuxe produkter i Matas. En olie og en ansigtscreme.
Disse to produkter er skønne og meget anbefalelses værdige! Olien anvender jeg i ansigtet, håret og på kroppen - et sandt vidundermiddel. Glæder mig til dagligt at bruge cremen i ansigtet, så den kan give ekstra fugt og næring til den vintertrætte hud samt udglatte de linjer, som ekspedienten mente jeg havde, eller skulle forebygge...
Dertil fik jeg en gave - en body wash af samme mærke (det er der ikke billede af).
Blevet fan af NUXE!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert, jeg må prøve det en dag! Jeg elsker bare cremer, sminke og alle sådan nogle skønhedsprodukter. Man er bar elige til at spise(føler man) når man har fået et nyt lækkert produkt

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvforkælelse er en dejlig ting!

      Slet