søndag den 11. marts 2012

Brunch


Brunch er et globalt hip fænomen. 

"Brunch er en blanding af morgenmad og frokost. Ordet stammer fra engelsk, og er en sammentrækning af ordene breakfast og lunch. På dansk ses undertiden også mokost, dannet af morgenmad og frokost. Brunch spises typisk op på formiddagen i weekenden. Den kan kombinere morgenmad og frokost i et stort måltid." (Kilde Wikipedia)

I formiddags spiste jeg brunch på en café i Aalborg. Jeg har tidligere spist brunch på Ib René Cario med meget stor fornøjelse, men i dag var det en skuffelse. Fx var mine scrambleeggs var tørre, ikke hjemmelavet og friskt samt pølserne var lune, men ikke stegt (ketchuppen var også tynd/vandet). Ellers var sammensætningen kedelig og uinteressant. Jeg blev da trods alt mæt samt fik kaffe og appelsinjuice. De får kun 2 ud af 6 kokkehuer!

Så hvor finder jeg det bedste brunchsted i Aalborg og omegn? Any ideas?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar