lørdag den 3. marts 2012

Henkastet

Inspiration til min garderobe. Garderoben er stor, men ofte er inspirationen lille. Det samme er sammensætningen af mine klæder. Et helt skab med tøj og sko, men ingenting at tage på - det er sikkert noget, som mange piger, kvinder og damer kender til. Dette har jeg hvert fald prøvet. Men disse kendisser er efter min mening ganske henkastet lækre. De giver mig inspiration...
Jeg har googlet "casual style" på disse kvinder: Jessica Alba, Kate Bosworth, Rachel Bilson, Blake Lively, Kirsten Dunst, Alexa Chung og Gwyneth Paltrow. 


Klik på billedet - så kan billederne bedre ses :-)

Tak til E, for dit store kompliment igår og tak til elever, som har lagt mærke til, at jeg tænker over, hvilken uniform, som jeg tager på hver dag på arbejde. Disse kommentarer giver mig blod på tanden til at udforske moden og holde mig opdateret (købte fx nye cowboybukser (behovskøb) samt en ring (sort med stjerne) igår). Komplimenter er med til at opløfte og gøre én glad. Så af hjertet tak.

Dagens lektion: Husk at modtage komplimenter med et smil og sige tak. Samt vær' bedre til at komplimentere andre - både i væremåde og udseende. 

Har du givet et kompliment i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar