mandag den 7. november 2011

SKÆG

 ...Jeg er blevet skæg, fået skæg, rammes af skæg, stikkes af skæg, væmmes af skæg, griner højlydt over skæg - okay, jeg kender én, som nu har fået et overskæg - og det er noget af en skovsnegl...! :-) 

Det er egentlig et mode fænomen, men i november måned er der ekstra opmærksomhed på den nye hårdille. For det er også observeret op til flere gange i gadelivet. Jeg har i den seneste tid været vidne til en ny trend - Movember trenden. Kender I den? Eller kender du nogen, som også er ramt af samme trend? Det støtter egentlig en rigtig god awareness, men jeg ville personligt gøre opmærksom på den på den måde (kan ikke selv anlægge et stort og imponerende overskæg...) og ville egentlig også foretrække det, hvis det blev præsenteret på en af følgende måder...:

Fede boligpåfund!
Købes HER!
Boligtilbehør
Købes HER!
Personlig favorit
Købes HER!
Købes HER!
De kan også købes i andre farver...
Dette er en win/win.
Elsker ugler og synes, at budskabet er humoristisk :-)
Købes HER!
Klistermærker til spejlet
Købes HER!
Party starter
Købes HER!
Endnu en party-starter
Købes HER!
Cool til hverdag sammen med jeans og støvler!
Købes HER!
Og så lige lidt sødt... :-)
Købes HER!
Tak for inspirationen <3... ;-)

...Jeg synes selv, at jeg har fundet nogle fede ting, som sætter det samme fokus. Er det ikke nogle fede ting? Der er stor sandsynlighed for, at jeg godt kunne finde på at købe en enkelt ting eller flere. Hvilken en skulle jeg vælge?

Glædelig Movember ;-)

M xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar