søndag den 6. november 2011

Halloween

...For godt en uge siden, var der Halloween. Indlægget kommer dog lidt sent, men jeg havde glemt, at jeg havde gemt en collage til denne særlige lejlighed.

Det skal siges, at det umiddelbart ikke noget, som jeg fejrer eller gør noget ud af. Dog er jeg blevet blevet fanget af den tradition: Udskæring af græskar. Dette fænomen gentog sig i efterårsferien - som det i øvrigt altid gør. Det blev midt i ugen - en dag, hvor vi alle havde det nogenlunde godt. For i efterårsferien var vi alle ramt af Roskildsyge. På trods af sygdom og træhed gjorde vi det og holdt fast i traditionen. Vi samlede inspiration på nettet, for ikke at gentage de forskellige ansigter år efter år. I år forsøgte jeg mig med en mere tossede en af slagsen.

Resultatet blev dette:
Lilo fra Lilo & Stitch ?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar