mandag den 28. november 2011

Nyt design...


Det er ved at være noget tid siden, jeg har givet lyd fra mig her på bloggen. Der er sket meget siden - det vildeste er nok, at 1. søndag i advent er gået min næse forbi...


Weekenden var sprængfyldt med mange gode oplevelser. I lørdags fejrede jeg min venindes fødselsdag på Mortens Kro i Aalborg. Det var 5 fantastiske lækre små retter med en dertilhørerende vinmenu med efterfølgende drinks. Det var smadder godt og vi fik hende rigtig godt ind i 30'erne. Jeg lå først vandret kl. 4.30. Om søndagen skulle jeg til barnevelsignelse for et vennepars datter. Det gik rigtig godt og var så hyggeligt. Da klokken blev 20 igår aftes, kunne jeg ikke mere. Der lå jeg vandret i sengen med tv'et tændt...

Som I nok kan se, har jeg atter engang været ved at rode lidt med designet på bloggen. Jeg holder af at rode lidt med hjemmesider og teknik. Ja, jeg er klar over, at det virker lidt nørdet, men jeg havde fået lavet det så fancy, at man ikke kunne se de blogs, som jeg følger eller nogle af de andre ting, som jeg havde tilføjet. Det fungerede slet ikke. Derfor har jeg nu endnu engang lavet den om. Mit billede til header og design. 

Jeg skal også starte nyt emne i dansk - vi skal arbejde med litteraturen fra bogen "Dansk og Digtning". Det glæder jeg mig rigtig meget til. Er det en bog, som du tidligere har arbejdet med? Hvad fungerede og hvad gjorde ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar