søndag den 18. september 2011

Lejrskole, sildeben og kaffe!

Billedet er taget i Kbh Zoo
Sidste uge var jeg på lejrtur med en 8. årgang! Det var en rigtig god tur for alle - elever som lærere!
En af pigerne havde flette-snilde og ville gerne flette mit hår. 
Sildebens fletningen kom til at så sådan ud:

Tak for den fine fletning, J. Det er vist ikke sidste gang den frisure skal afprøves :-) 

Nu skal jeg snart have morgenmad - søndags rundstykker med KAFFE (love coffee) og derefter lave videoer fra turen, som jeg kan vise eleverne i morgen. (Forsøgte, at få den lavet igår, men det ville desværre ikke lykkes... Håber på bedre held i dag...) Udover det, skal jeg have forberedt undervisning til i morgen og resten af ugen. Ellers skal jeg nyde, at ugedagen er søndag - endnu en fridag og det skal nydes. Hvad skal du lave? 

Rigtig god søndag til jer alle sammen!
Denne plakat kan købes HER!


1 kommentar: