søndag den 3. juli 2011

HYLDEBLOMSTSAFTEVAND

Dagens blomsterhøst!

Det er ved at være nogle dage siden jeg har været på bloggen! Det beklager jeg, men sommerferien er startet og dagene er bare gået. Kender I ikke det, at den ene dag bare tager den næste...? Jeg burde have masser af tid til at blogge og har nu igen en intention om, at dette skal lykkes og at der ikke skal ske en sommerferie dvale på "Touch of Pink".

...I lørdags gik jagten ind på at høste de sidste skærme, som hyldetræet bød på. I lang tid havde jeg gerne ville lave hyldeblomstsaftevand, men synes ikke, at det var så hyggeligt, at lave alene. Lene ville mægtig gerne lave det sammen med mig, og kendte lige opskriften i hovedet, da hun selv havde lavet noget forinden. Det var blevet smadder godt, og jeg fik lov til at prøvesmage det :-) Hun er typen, som holder de gamle traditioner vedlige, og ih, hvor jeg synes godt om det!

Jeg glæder mig til tirsdag, hvor hun skal lære mig, hvordan det bliver til en herlig sommerdrik! Det skal nydes/blandes sammen med hvidvin og et frossent jordbær! Det bliver vist sommerens favoritdrink! :-)

I dag var jeg sammen med en veninde - vi nød en kaffe på Baresso i Aalborg. Det var smadder hyggeligt. Vi ser ikke hinanden så ofte, da hun nu er bosat i København. Måske godt, at hun opholdte sig i Aalborg i nogle dage... Kbh er oversvømmet efter et enormt stort skybrud igår. Vi fik snakket, kigget på folk og drukket en Icelatte! Så godt! Har I prøvet den?

Apropro, at kigge på folk... Forbi mig passerede en anden blogger, som jeg følger: Camille fra LookLab. Det var lidt sjovt, at se hende i levende person, nu når man følger hende dagligt igennem hendes blog. Hun gik sammen med sin kæreste/mand og hendes to børn.

Kan I alle have en dejlig aften - nu vil jeg have noget aftensmad (karbonader med grønærter og gulerødder) og derefter en tur i biografen!

M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar