tirsdag den 26. juli 2011

Vesterhavet & Essie


Har spist brunch i dag på Café Ib René Caio i Vestbyen sammen med en veninde. Vi havde en masse cathcing up do to! Det blev over en brunch, som vi spiste inde og tog derefter lidt mere drikkelse udenfor. Vejret er varmt og godt i dag! 

Weekendens vejr var også godt - der var varmere end mange andre sommerdage... Den varme og lune danske sommer lader sig vente på sig. Til stor ærgelse for mange, inkl. mig. Nok om det. I fredags var jeg til tøsehygge sammen med fem veninder - aftenens program var lækker mad, drikke og en masse snak. Det blev slet ikke til andet. Det var så skønt. Tak piger! 

Inden tøsehyggen, cyklede jeg ind til byen og nød lidt weekend-udsalgs-shopping. Jeg gjorde mig et godt røverkøb. Købte en stribet bluse med flæser fra H&M til sølle 50 kr. Jeg synes, den er feminin, luftig, sød og sommerlig! :-)

Dagens personlige pleje er gået til en skrabet model af en pedicure og manicure. Sidste uge var det mit ansigt, som fik lidt love, nu blev det neglenes tur...

I lørdags nød jeg, at vejret var lunt om aftenen - og det blev til en soppetur i Vesterhavet. Jeg havde desværre ingen badetøj med, for ellers tror jeg, at det var blevet til en dukkert. Både vejret og vandet var lunt nok til det. Jeg havde selvfølgelig min nye bluse på, som jeg er smadder glad for! Aftenen blev afsluttet med en is fra Vaflen :-)
Blokhus strand
* Bluse fra H&M
* Sailorsko fra Bianco
* Shorts fra Vero Moda
* Tørklæde fra BeckSöndergaard
* Cashmere cardigang købt i Salling
Håber du også havde en god weekend og fik udnyttet, at vejret var lunt :-) Ha en rigtig skøn dag!

Love, M xxx

Ps. Glæder mig til i aften, hvor der igen skal hygges med Rebekka. Vi skal på Pandekagehuset ved Havnen i Vestbyen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar