torsdag den 5. maj 2011

And the AWARD(ness)... goes to...



I dag har jeg modtaget en AWARD fra Lene. Det var da en skøn og glædelig ting, at vågne op til. Hmm, måske, at jeg også bliver heldig i morgen og vinder en lækker pink taske fra Egeklide... Jeg er desværre gået hen og blevet b-menneske, så jeg står sent op og går alt for sent i seng - så måske jeg får en morgengave på sengen i morgen :-)


Jeg har læst mig frem tid, at dette er en nominering til at sende stafetten videre, som består i, at bloggere skal skrive 7 ting om sig selv, for derefter at nominere 10 andre til en AWARD. Jeg kender ikke 10 andre bloggere personligt, men jeg tager gerne denne udfordring op og kan sende den tja, til hvert fald 4-5 stykker.


MIG SELV:
  1. Er blevet ledig efter at have arbejdet et halvt år på Klarup skole, som lærer. 
  2. Elsker avocado. Både til at spise og til ansigtet og i cremer. 
  3. Ser bl.a. "De Unge Mødre" og "CSI" i fjernsynet.
  4. Vil gerne være mere kreativ - har gang i at strikke futter, klippe-klistre ugler og fugle og vil gerne have strikket et tørklæde med perlestrik. Samt bage noget mere.
  5. Elsker at gå på stadion, se fodbold i godt selskab med en kold øl i hånden. 
  6. Elsker at gå i stilletter - specielt mine nye fra Billi Bi
  7. Er gået i gang med at løbetræne og løber til noget nyt musik på iPod'en. Agens Obel, Tina Dicorw og Fallula - skønne damer. 
And the AWARD goes to...:
  • Livets Minder, som er styret af Lene. Hun er blevet en god veninde, som er bosat i Aabybro. Hun har fået skovlen under mig og fået mig igang med at være kreativ. Vi har lavet ugler, strikket og lavet perleplader sammen. Et alletiders hit. Hun er skøn selskab og det samme er resten af hendes familie. Hendes mand og dejlige søn - Tobias. Sætter stort pris på vores venskab. Hendes blog er om hendes hverdag og alle de kreative ideer, som hun får og får lavet! 
  • Anna W, som styres af Anna Westerlund (tidligere Beck). Hun er kvinden, som har fået mig til at blogge. Det var en helt ny verden, som åbnede sig, da hun foreslog, at jeg skulle have en blog, så hun kunne følge lidt med i mit liv. Hun er bosat i Stockholm sammen med sin mand og datter, Meja. Jeg lærte hende at kende i 2002. Vi var begge au pair piger i London og fandt sammen på en pub og fandt ud af, at vi havde mange ligheder og passioner tilfælles. Holder meget af hende, selvom hun er langt væk. Hun er en ægte svensk hot-mama-fashionista :-)
  • Everybody knows this is nowhere er hårdt og kontant skrevet og styret af Mikkel Bredsgaard. Han skriver om hverdagens eventyr og spekulationer. Han er en fyr, som jeg lærte at kende på efterskole tilbage i 99/00 på OIES. Det var en herrens år :-) Dejligt! Vi mødes faktisk mest til fest, dans og druk :-) Altså en hel dag sammen i karnevallenstegn. Og det er lige om hjørnet! Mikkel - jeg glæder mig!
  • ACIE, Acie er en modeblogger som er en del af LOOKLAB.DK. Hun er en god inspiration og kommer med nogle fine indlæg, som er meget hverdags relateret, som relateret til min egen hverdag.
  • STYLEbyKLING, var den første modeblog, som jeg var afhængig af. Det er den svenske model, journalist og moderedaktør på sit eget modeblad. Hun har en smadder fed stil og så er hun selvfølgelig svensk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar