mandag den 9. maj 2011

Tørt hår!

Tørt hår er ingen piges, kvindes eller en dames drøm - langt fra endda!

Men det er egentlig mit ønske lige nu, men med fuldt overlæg! Ideen med en tørshampoo er, at man ikke behøver at vaske sit hår efter en eller to dage - (mit)/det har nemlig en tendens til at virke fedet, hvis det har været løst. Tørshampoo giver også volume til ens hår! (Det kan kvinder rigtig god lide...) Ens hovedbund eller hår for den sags skyld, har i øvrigt heller ikke godt af at blive vasket hver dag. Det bliver udtørret og behandlingen af håret bagefter slider det meget.

Jeg er dog i vildrede - det burde være så nemt, at finde en, som passer til mørkt hår - men jeg føler det er endnu en jungle, som jeg har forvildet mig ud i. Det er ikke nemt, slet ikke. Jeg har afprøvet to, men har ikke været 100% tilfreds. Den ene var fra apoteket, som egentlig var okay i forhold til, den der kom hvidt spray ud af den (resultat kunne være gråt hår...km#¤"#%¤"!%/(?). Den anden jeg prøvet var mørk (den som der er billede af), men ikke under tryk, hvilket gav et klattet resultat - alt for meget nogle steder og alt for lidt nogle andre steder... Igen ikke super tilfredsstillende, men en kombination af disse, ville måske være et hit.

Så er der en eller anden derude i blogverdenen, som kan hjælpe mig. Jeg har fundet denne hjemmeside, men jeg aner jo ikke om de er gode eller ej: www.nicehair.dk. Der er endda tilbud på dem... Det kan man jo godt lide :-)

Drømmer om, at min hår kommer til at se sådan her ud om lidt tid... Det mangler længde og de rigtige produkter...

Eva Longoria

Rachel Bilson

Jessica Alba

Ingen kommentarer:

Send en kommentar