søndag den 20. marts 2011

bedroom with maja soul

Komoden er en gave, tak.
I sidste weekend fik jeg et oprydningsflip! Jeg var smadder træt af, at mit hjem/soveværelse fortsat lignede noget, som jeg lige havde flyttet ind i - et slags pulterkammer med synligt vasketøjsstativ, støvsuger, skoæsker, papkasser osv.

Det umuliggjorde også, at det var en tabt kamp, at udrydde nullermænd! De gør desværre sådan, at jeg får allergi. Så det ville jeg rigtig gerne lave om på, men havde først meget svært ved at se, hvordan rummet kunne indrettes anderledes og gøres mere rengøringsvenligt. (Hvor skulle jeg gøre af alle mine ting....)

Efter mit hoved havde lavet nogle forstillinger om indretning, gik jeg i gang. Efter oprydningen og rengøringen fik værelset et mere rolig og afslappende look. Det var der også behov for. Det er stadigvæk ikke helt det soveværelse, som jeg havde tænkt mig, det er blevet til en god start. Flere af tingene blev ryddet til side og gemt væk og kræset lidt for detaljerne.
   
Alting har sin start!

Denne weekendsprogram har været ganske afslappende. Godt selskab. Spillet brætspil: PIXO & Partners. Drukket kaffe på tre forskellige adresser. Strikket. Lyttet til musik. Spillet GT5 med rat og pedaler. Spist god mad. Ingen alkohol (jo...en enkelt øl lørdag eftermiddag). Sovet. Leget med børn og unge mennesker. Sms'et. Spist lidt slik. Gåtur.

Så alt i alt har jeg nydt vejret og livet og det faktum, at denne weekendsprogram var et, som jeg selv havde lagt!



Sengen har nu fået en plads midt i rummet...


1 kommentar: