tirsdag den 29. marts 2011

DAGENS...simply love 'em

Nu elsker jeg jo ugler - det kan vist tolkes ud af den overskrift, som jeg har lavet til dette blog indlæg!

Dagens: var denne nye ugle bluse fra ONLY til 129, 95 kr.

I morgen skal jeg en tur på min gamle gamle arbejdsplads, hvor en kollega og jeg har indgået en "win-win situation"! Jeg vil super gerne have strikket en poncho og hun vil rigtig gerne lave en til mig. Det kan da slet ikke blive bedre!

Den ser således ud:
Ja, jeg ved godt, at den er grå, men jeg elsker altså farven grå, hvis man kan tale om en farve. Min store inspiration til denne poncho er fra Rabens Saloner.

Nu er jeg igen på ledighedsmarkedet og tiden har fløjet afsted indtil videre. Jeg keder mig langt fra, men vil altså gerne finde et arbejde.

Hvad har du lavet i dag? Arbejde, barsel, fri?! :-)

Maja
xox

1 kommentar: