lørdag den 26. marts 2011

26032010 - DAGENS


Fra T til K, 260310

Da jeg slog øjnene op kl. 8.45, denne lørdag morgen skinnede solen så dejligt! jeg fik pakket til et mini ophold i Cold Hawaii hos mine forældre. Senere tændte jeg for radioen og Mads og Monopolet var i P3. Det er et alletiders program - lytter gerne til det hver lørdag. Emnerne i dag var bl.a. en gave fra x-kæreste. Flytte med til Bangkok.  Jeg kunne desværre ikke høre hele programmet fra ende til anden, da jeg havde en aftale kl. 11.

Det var brunch sammen med Rebekka Madsen på Ib René Cario! Det sted er et sikkert hit, at tage hen for at spise brunch. Maden er friskt og hjemmelavet. Vi blev mætte og havde tid til en slag bagammon - som jeg desværre tabte! Man kan i øvrigt få kaffe og juice dertil og spise - alt hvad du kan, for sølle 109 kr. Hvilken start på en herlig weekend!

Senere tog jeg x-bussen til Thisted, hvor mine forældre tog imod mig og lod mig køre retur til hjem til dem :-)

Vi skulle ud og gå en tur til stranden/havet og så skiftede jeg lige outfit. Det andet jeg havde taget på til morgen, var ret upassende, at tage ud og gå i, så derfor et skift... Så de kommende billeder bliver til dagens..

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar