mandag den 28. februar 2011

no. 18 - a movie

Oscar winning film by Susanne Bier
...The last seen movie...

Jeg har trukket dette blog indlæg ud - spørgsmålet om, hvilken film jeg sidst har set. Først gik jeg ud fra, at det var den sidste film jeg havde set i biografen. Jeg ville gerne have skrevet, at det var "Hævnen", for den har stået højt på min ønske liste i lang tid. Den virker så spændende, dramatisk og dragende. Men det er desværre ikke den sidst sete film.

Den sidste film jeg så var "Sex And The City - The Movie". Den blev sendt på TV2 en søndag aften - optakt til Valentins dag. Så den alene og bragte alligevel en tåre til mit øje, selvom jeg har set den tre gange før...

Der skal i øvrigt også lyde et meget stort - TIL LYKKE til Susanne Bier for sin Oscar statuette for filmen, Hævnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar