mandag den 21. februar 2011

no. 17 - homemade

Varme futsko - en lille størrelse 37.
*Mørkegråt 100% uldgarn
Garnet er købt i P&P i Vejgaard

I dag skal der blogges om noget, som jeg helt selv har lavet! Disse futsko har jeg selv strikket, men har dog fået hjælp af en opskrift til at få dem til at se sådan ud. Jeg har købt garn til det næste par, som meget gerne skulle have en højere ankel, så de også kan få lidt varme! Jeg skal dog lige lære, at slå masker op og få dem afsluttet igen... Heldigvis har jeg Lene Meik Nielsen i baghånden - hun er så super kreativ. Du kan se nogle af hendes kreative sider på hendes blog! 


Armbånd i snor med guldperler
Disse armbånd er nogle, som jeg har lært af knytte af nogle af mine tidligere elever, dog primært fra en tidligere kollega på Gistrup skole. Jeg er så glad for, at jeg har lært dette og vil faktisk gerne i gang igen med at være lidt kreativ på den front, så jeg ikke kommer til at glemme, hvordan man gør.

Men dette er nogle produkter, som jeg selv har lavet og faktisk er stolte af. Det kreative gen er ikke et, som er det største hos mig, men lidt er det alligevel blevet til :-)
Fra V til H
*Hvidt armbånd i snor med små sølvperler
*Lilla armbånd med kulørt perle
*Sort armbånd i snor med guldperler
*Hvidt armbånd med kraftigt snor med tre sølvperler





....These are some of the things, that I have made all by myself, and is kinda pround of them. Learned to be a bit creative of my friends and colleagues. Thank you. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar