onsdag den 9. februar 2011

no. 12 - blogspot

Vil allerede undskylde for dagens sene blogindlæg. Jeg har haft travlt på arbejdet og nydt af Super Bowl, venner og veninder, pålægskagemand og m.m.

Er desværre nu ved at blive syg :-( Holder den kørende med febernedsættende piller, så de både virker for den feber, som jeg har samt den smerte i kroppen, som er forbundet med feber... Ikke det fedeste - langt fra...

Dagens udfordring er, at jeg skal fortælle om grunden til, at jeg bruger www.blogspot.com. Og hvorfor jeg blogger. Jeg opdagede det, da Anna Westerlund begyndte at blogge og dermed kunne jeg følge med i hendes hverdags liv i Sverige. Hun droppede det for noget tid, men blogger nu igen på en mama site :-) Siden er mange kommet til og jeg holder af at følge med i vennernes liv, noget kreativt, mode og meget andet. Vennerne - nær og fjern har også givet positivt respons om min blog - så derfor blogger jeg videre... On and On....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar