onsdag den 20. april 2011

200411

Først og fremmest rigtig god påske til jer alle sammen!

Til jer, som følger med i min blog, mangler jeg faktisk lidt inspiration til, hvad jeg kan blogge om. Har I nogle gode forslag? Alt er velkommen.

Min egen forklaring på, at jeg ikke blogger så meget er, at min mobil ikke vil blogge direkte. Det gør, at jeg ikke i dagligdagen får lagt billeder ind på computeren og dermed ikke får overført og skrevet om dagligdagen på bloggen. Forresten har min mobil også et "cola-handicap". Det vil sige, at når jeg sætter overførselskablet i mobilen, går den ud og skal "genstartes". Så grænseløst irriterende, at jeg nu kigger på ny mobil af mærket HTC eller iPhone. Hvilken en synes du, at jeg skulle vælge?!

 Indtil videre står der 1-0 til HTC pga. de kan lave deres tastetur om til et "normalt" tastetur. Fx at nummer tasten 2 også består af bogstaverne a-c. Det gør det nemmere at skrive på - men jeg er godt klar over, at den anden måde er en tilvænding. Min tålmodighed rækker sikkert ikke til det, da jeg er en ivrig sms-skriver. :-D

I dag har jeg ageret, som havenisse, hvilket har resulteret i en vabel i min højre hånd. Den er heldigvis ikke specielt synlig, men mine hænder og negle skal have en kærlig hånd, inden jeg skal til bryllup i morgen på Fyn.

Dette var bare en kort opdatering fra mig...

Påske hop og gæk fra
Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar