mandag den 27. december 2010

bestået, 통과, passed, geslaag het, przekazywane, passerade...

Endelig kom dagen, hvor jeg bestod min køreprøve!

Min kørelærer og jeg mødtes kl. 8.00, hvor jeg gik lidt i panik, da det havde sneet i Aalborg. Ca. 2. cm. Vældig typisk og jeg var rædselsagen for, at min køreprøve igen skulle udsættes. Sidste gang var jeg så skuffet og rigtig træt af det. Det havde været en fordel, hvis jeg havde haft kortet henover julen.

Kl. 9.10 var vi på kørestedet og så gik prøven ellers i gang. Det gik som smurt -  og da jeg stoppede motoren, efter køreturen sagde han, at jeg havde bestået! Jubiii!

Plastic fantastic - men papir udgaven er også fint for nu...


Lettelse, glæde og tilfredshed er lige de ord, som kommer til mig først.

Køreprøven blev fejret sammen med Karine. Spiste morgenmad/brunch på Café Klostertorvet i Aalborg. Dejligt at få noget at spise og ikke mindst en kop kaffe <3 Derefter gik turen igennem noget af byen, hvor de havde tilbud. Vi var i Loft by Loftet, Tiffany, Companys og Salling...

Forkælede/lykkeønskede mig selv med en gave fra bl.a. mine forældre...




Modströms jakke - købt i Salling

Senere gik jeg hjem med mine køb og talte med min veninde, Charlotte - hun sendte mig en mail med nogle meget fede Bus Blinds. De er ret dyre, men de er fede og det er dem, som jeg tror, skal pryde mine halvtomme vægge i stuen og i soveværelset. Lejligheden kommer i øvrigt mere og mere i stand... Alle er velkommen :-D



Flotte billeder - bus blinds, som meget gerne må pryde mine vægge!


I dag, kan kun blive en god dag!


All the best, Maja xxx


Ps. Overskriften er på: dansk, koreansk, afrikaans, polsk og svensk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar