onsdag den 15. december 2010

Udskudt...

Nu er der tid til en lille opdatering fra Aalborg!

For blot en uge siden, torsdag d. 9. december, skulle jeg have fået mit kørekort mellem hænderne.

Dette kunne have være i mit eje nu!


Men snevejret gjorde, at min køreprøve blev udskud pga. vejret. Der havde sneet natten inden, jeg skulle til køreprøve. Vejene var ikke specielt ryddet, så de kørsels sagkyndige valgte at aflyse det. Det var smadder træls. Jeg var helt klar og opsat til det... Den dag var jeg en anelse surstråler - lærere kender bl.a. til dette udtryk :-D Humøret blev dog gradvist bedre, da jeg indså, at det nok ville have været uforsvarligt at have taget køreprøve den dag. Det var virkelig uheldigt, at sneen lige havde valgte at dumpe ned, dagen inden prøven... Bedre held næste gang - det har jeg sagt til mig selv.


Snevejrs vej... SUK!


Nu har jeg fået en ny tid. Så nu ønsker jeg faktisk ikke lige pt, at vi får en hvid jul. Tænkt, hvis den atter bliver udskudt og jeg skal betale endnu mere for mit kørekort. Det orker jeg ærligtalt ikke :-)

Så kryds dine små tynde, tykke, fede, korte eller lange fingre for mig mellem jul og nytår! 

Tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar