torsdag den 10. juni 2010

My beloved ESSIE...

...I min neglelak samling er der sneget sig et nyt mærke ind. Først var jeg egentlig ikke specielt begejstret for det, da jeg synes det blev meget hurtigt slidt af på neglespidserne. Nu har jeg så køb ESSIE igen i en grålig farve. Jeg har fundet ud af, hvordan ESSIE neglelakken kan holde sig flot mere end to dage på hænderne.


Tricks: tage to lag på og få dem helt tørre (1. dag) - og tage det tredje lag på dagen efter. Resultatet er slående og vældig godt. Det bliver ikke nemt slidt af og det er stadigvæk shiny efter en uge - så nu kan neglelakken varmt anbefales, hvis man har lidt tålmodighed til at tage det på...

Forhåbentlig kommer sommeren, så der bliver rig mulighed til at få luftet de kulørte negle på både hænder og fødder. Jeg glæææædder mig til varmere og mere solrigt vejr! You?

Her er der lidt eksempler på, hvor flotte i farverne de er:



Min ene neglelak er den samme farve, som vist på billedet til højre



Sommerens farver, 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar