onsdag den 9. juni 2010

Container

...I et af mine forrige indlæg - fra Jesperhus Blomsterpark, har jeg en ny top på fra tøjmærket Container. Det er et danskmærke, som jeg fandt i mit nabolag. En lille butik med tilsvarende internet butik er rundt om hjørnet og det blev til et impulskøb - men et af de bedre. Har været vildt glad for toppen og nu kan den ikke bruges mere - hvert fald ikke før den er vasket, da lille søde Karla My har gylpet på mig... Christina og Karla My kom på nabokaffe og det var bare smadder hyggeligt!

Men har fundet ud af, hvad jeg gerne vil investere i næste gang, jeg skal lave et Container køb. Konet stil eller ej... www.container.dk

Billedet er fra: www.container.dk
Det er en kort buksedragt, som jeg er vældig interesseret i.

Hvad synes I om stilen? (Husk at skrive navn på jeres kommentarer...) 

Ha en dejlig eftermiddag og aften derude.

Love Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar