søndag den 20. juni 2010

Butterflies and owls...

...I dag har jeg været til barnevelsignelse med lille, skønne Karla My. Som I kan se på indlægget før dette, blev hun fejret på en afslappet og festlig måde med en hjemmelavet kage. Helt perfekt.

Efter festen tog jeg hjem og begyndte at se mig lidt omkring på nettet efter lidt forandringer til mit hjem. Jeg er ved at være godt træt af, at se på den samme måde tingene står på og egentlig også bare tingene generelt. Har snart brug for noget fornyelse. Kender I ikke det, at der engang imellem er behov for lidt forandringer i hjemmet? På nettet fandt jeg lidt ting, som jeg egentlig altid har ønsket mig, og tænkte, at jeg gerne ville dele det med jer.

Lige i tiden ønsker jeg, at min stue ville blive malet og forvandlet til en "moderne zoo"... Disse billeder er inspiration og ønsker.


Sommerfugle i rammer som jeg er helt vildt efter, de ville klart pryde mine vægge



Søde ugler



Sidst men ikke mindst, vil jeg gerne have dette elgehoved på min væg i enten hvid eller naturfarve.


Hvad synes I om disse ting? Og har I nogle af dem selv i jeres hjem? Eller har I andre forslag til, hvad mit hjem skulle prydes med?

Ha en dejlig søndag aften!

Kærligst Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar