mandag den 25. januar 2010

Café Public igen igen...



Brunch menu:
Parmaskinke og italiensk spegepølse, bærsmoothie, brie ost, scarmbled eggs med bacon, pølser og en lille salat. Dertil hjemmebagt brød, bagt i stenovn!!
(Fik selvfølgelig også en café latte dertil)

Jeg nyder og elsker at spise brunch - desværre ringer mit skønne sted vist på sidste vers. I lørdags var jeg afsted sammen med to herlige seminarie veninder og vi gentager succesen igen på lørdag!

"Den sidste nadver" med tøserne på Café Public på lørdag - mit hjerte græder!

2 kommentarer:

  1. you´re coming to sweden? really? will i see you?:)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kommer til Sverige på søndag - med båden fra Frederikshavn til Göteborg. Jeg tager derfra igen søndag ugen efter. Tager på skitur til Tandådalen sammen med nogle venner - det bliver fantastisk! Skal du på skitur i år?

    Pussåkram Maja

    SvarSlet