mandag den 23. januar 2012

Sweet Swedish Tones

Et kort lille indlæg om min passion og glæde over svensk(e) musik/musikkere!

1. sang: "Livet Är En Smörgås" - Oscar Danielsson
2. sang: "Jag Kan Inte Skilja På" - Melissa Horn
3. sang: "Viola" - Lisa Nilsson
4. sang: "Hun Är Så Söt" - Bo Kaspers Orkester

Oscar Danielsson

Melissa Horn - oplevet LIVE på Skråen, Aalborg

Lisa Nilsson

Bo Kaspers Orkester

Jeg lytter også til andre numre fra samme kunstnere. Dog synes jeg, at jeg trænger til nyt inspiration. Så jeg vil høre, om I kender svenske kunstnere i den samme genre, som de overstående? Anbefalinger? Tak :-)

I aften skal jeg atter heppe på de danske EM håndbold gutter sammen med et vennepar og deres tre små prinsesser.

Hvad skal I lave?

1 kommentar:

  1. Hello Maja.
    I've followed your blog in a long time time, and I listen to music made by Boozer, and This is Malmö bitch is an epic song!

    SvarSlet