søndag den 8. januar 2012

no. 23 - last supper and drink


Denne udfordring skal berette det sidste, som jeg indtog... Det bliver et blogindlæg med modifikationer. Har egentlig spist morgenmad, som bestod af en ciabattabolle med smør og jordbærmarmelade. Dertil fik jeg et stort glas vand og en kop baily-the med lidt mælk (sort the, som består af hvad, kære elever... ;-)). Dette var langt fra et billede værdig.



I stedet for, vil jeg berette om gårdagens sidste hovedmåltid. Lasagnette med vand og til tv-kiggeriet nød jeg et glas Pepsi-Max. Jeg nød det i Aabybro i godt selskab. Det blev en stille og rolig aften, da weekenden-trætheden var på sit højeste. Så i øvrigt Sportsgalla og den efterfølgende film på tv2. God afslapningsfilm, hvor der ikke skal tænkes for meget. Det skal/kan der også være behov for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar