søndag den 22. januar 2012

NFL


Den kan købes HER

NFL begynder at nærme sig sæson afslutningen og dermed også Super Bowl. Det er en stor aften, hvor jeg nok mest påskønner Halftime Showet, stemningen og selskabet denne aften. Men kampen er også værd at se, da jeg altid synes, at finalekampe er spændende i mange boldspil. Fx igår sad jeg helt ude på sofakanten og heppede ganske højlydt på Danmark til EM. 

Super Bowl er: den årlige afslutning på den professionelle amerikanske fodboldliga, NFL, og kampen afgøres mellem vinderne af konferencerne AFC og NFC. Den bliver afholdt den første søndag i februar. Sølvpokalen, der dystes om i Super Bowl, hedder "The Vince Lombardi Trophy" (Vince Lombardi Pokalen). Den blev lavet og leveret af Tiffany & Co., New York og koster 12.500 dollar. (Kilde: Wikipedia)

Jeg klikkede ind på www.nfl.com og det overstående billede poppede op! Den er virkelig rigtig fed, også selvom jeg nok mest er blevet præget af at være Steelers fan. Egentlig synes jeg New England Patriots, men mit argument for at holde med dem er for tøse-agtigt til at skrive på bloggen... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar