mandag den 13. september 2010

URBIS.DK

...Nu er det tid til et længere indlæg på min blog. Det bliver sikkert til et reklameindlæg, da jeg har en glædelig nyhed. Min veninde Anna fra Sverige/Stockholm har netop genoptaget sin blog, men inde på mamablog på Sverige. Hendes blog omhandler slet ikke kun babyer og babymode, men om hendes liv. Det er dejligt, at kunne følge lidt med igen. Her er Anna Westerlunds blog. Hun var min inspiration til at starte min egen blog.

Ellers har jeg også haft energi og overskud til at surfe lidt på nettet om nyt bolig tilbehør, da jeg skal flytte i oktober. Den lejlighed som jeg bo i nu, er blevet solgt og derfor er jeg blevet 'smidt' på porten :-) Først var det super stessende, at jeg skulle flytte oveni i nyt job, starte kørekort, arrangere polterarbend og til en del dejlige bryllupper indenfor de næste tre måneder. Så der skal lige kigges lidt på noget nyt inspiration til den nye lejlighed, så den får et frisk og nyt pust. Jeg er ved at være desperat for at få lavet lidt om... Jeg fik inspiration fra URBIS.DK. Men det var ikke alt, jeg fandt interessant.

Her er der nogle af de ting, som jeg ønsker mig:

Hylderne er simpelthen så smukke og rigtig tidsløse og dem vil jeg aldrig blive trætte af. Indholdet kan hele tiden skiftes i forhold til moden og ja, spareuglen er vel altid brugbar :-)

Min kommende væg i min nye lejlighed...




En spareugle til pengene til mit kørekort...

1 kommentar: