mandag den 20. september 2010

Mandage, them Mondays...

...Endnu en uge er startet. Jeg kom heldigvis op til tiden og afsted på arbejde... Nu kommer weekendens historie. I lørdags var jeg til det herlige og uformelle morgen-bryllupskaffe hos Christina og Martin. Efter at have taget nogle billeder på mobilen, gik den fuldstændig amok. Den fik vist bryllupsfeber og ville absolut ingenting. Det resulterede i en død øko-mobil, som nu har ladet livet og ligger i skabet sammen med nogle andre gamle mobil-lig. Jeg fik heldigvis gang i en gammel Nokia 7360 (erhvervet 2006 eller 2005). Det er en smuk, feminin gammel sag - min guldklump, men den kan absolut ikke opfylde de krav, som jeg nu har anno 2010 til en mobil. Engang var jeg en Nokia-girl, men er nu blevet en Sony Ericsson-girl. Hvad er du til? Iphone, Sony Ericsson, Nokia or?!


Nokia 7360 vs. Sony Ericsson X10 Mini Pro

Da jeg mødte på arbejde i dag, føltes det som om, at weekenden først skulle til at gå i gang. Mine kollegaer og jeg blev enige om at weekenden er hellig og skal holdes hellig :-) Mine weekender er pt booket og der er ikke meget tid til Maja-tid. Dog er dette ingen klagesang, da jeg glæder mig til alle de events, som er skrevet op i min kalender i weekenderne. Min hverdag er nærmest lidt omvendt - i hverdagene slapper jeg af, for at lade op til weekenderne. Kender du også den følelse?

Vinden er i øvrigt vend til fordel for mig - jeg har fået en lejlighed og har lige underskrevet kontrakten. Så nu har jeg igen tag over hovedet d. 15. oktober. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar