tirsdag den 29. december 2009

Want, want, want...


Bukserne er flotte, comfrontable og henkastede lækre!


Man kan alrig for få mange ballerinaer... You gotta love them!


Mere vil have mere...

Hertil aften havde jeg en Maja-hjemme-alene-aften, som jeg havde set frem til. Jeg har været på farten hele julen, og har været social sammen med venner og familie 24/7. Så det var skønt med en aften med ren afslapningsaften på sofaen med computeren. Både sofaen og dynen overfaldt mig - men sikke en dejlig date. Det var lige, hvad jeg havde brug for. Mine batterier skal lige lades op...

Tankerne om online shopping bliver mere og mere tiltalende, da jeg ved, hvor mange mennesker, som befinder sig inde i byen for at bytte julegaver eller for at finde den perfekte nytårskjole. Min nytårskjole bliver en af de sorte kjoler, som allerede hænger i skabet - men må man ikke godt købe nye smykker dertil?! Jeg fandt dog ikke nogen nytårskjole på nettet, men tilgengæld blev jeg forelsket i disse tre overstående ting...

Alle tre ting, som jeg gerne vil have i min forårsgarderobe er set hos http://www.asos.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar