lørdag den 7. november 2009

Lørdag, weekend...

En beskrivelse af dagen indtil videre:

Dagen i dag startede med en god søvn. Igår havde jeg lagt rent sengetøj på (det er så fantastisk), så jeg sov tungt og fik min skønhedssøvn. Vågnede kl. 10. Derefter tog jeg min jernhest og cyklede til kirken for at gøre rent sammen med super-temaet! Vi gjorde hele kirken rent på to timer - og nu er den skinnende flot. Hvert fald indvendigt. Den er i øvrigt ved at blive renoveret med nye toiletter m.m!

Nu har jeg en date med sofaen og intet planlagt program resten af dagen (udover elevplaner, planlægning og forberedelse af undervisningen næste uge...! og sikkert også en enkelt kop kaffe...) Det kan kun blive en helt fantastisk dag - det er faktisk lige, hvad jeg trænger til efter en hektisk og god uge.

Det er er mine planer, hvad skal I lave?

I øvrigt gjorde en nyhedsudsendelse mig opmærksom på, at der er mange parabener i Eight Hour Cream. Det er et hormon forstyrrende stof, som kan have store konsekvenser i for tidlig pubertet for de børn, som man engang får mv. Jeg har nu endnu fået et øko-flip af, at mine kropsprodukter skal være uden parabener. Ikke kun for mig skyld, men også for mine omgivelser og for de børn, som jeg engang skulle få. Det andet som også kom bag på mig, at der faktisk også bliver anvendt parabener i økologiske produkter - så se bag på varedeklarationen for at se efter de fire parabener - de skal IKKE stå der!

Hvad er din mening i forhold til brug af parabener i skønhedsprodukter og faktisk også nogle madvarer?!

1 kommentar:

  1. maja! you have your own blog now! I love it! though I will probably mostly look at your pictures 'caues my danish is really bad!! haha

    SvarSlet