lørdag den 24. oktober 2009

En lørdag på sofaen...

Velkommen til min helt egen blog...

For at følge med i den moderne tid, har jeg nu besluttet mig for, at jeg skal oprette en blog.
Dette sker med en anbefaling fra det svenske rige af min veninde - Anna Westerlund. Hun er selv den glade ejer af en, og har opfordret mig til dette, så nu giver det et forsøg.

Mine egne krav for at oprette en blog er også, at den bliver jævnligt opdateret med både tekst og billeder!

I anledningen af dette, vil jeg forsøge, om min tekniske snille kan være så kompetent, at jeg også kan finde ud af, at uploade billeder og opdatere direkte fra mobilen - den nye Sony Ericsson - Green Heart!

God fornøjelse med at følge min blog!

Kærligst Maja

2 kommentarer:

  1. Hej Maja.
    Lækker lille blog du har fået dig der. Ønsker dig alt held og lykke med den og håber du har det godt.

    Hilsen Rasmus Olesen

    SvarSlet