fredag den 30. april 2010

Dagens


Dagens outfit direkte fra Aalborg lufthavnen...

Dagens:
Ballerinaer: Mandarine
Busker: Modström
Undertrøje: Samsø Samsø
Bluse: Striberne er fra Only (blusen har 'puf' ærmer)
Tørklædet er købt fra Nørregaard på Strøget
Halskæde: Outlet - kender ikke lige til mærket

......Nu er jeg ankommet til Danmarks hovedstad - København. Det er en skøn by, men dog stor. Pludselig føler man sig lille og helt ukendt. Har lige taget en lille promenade her omkring Israls Plads, hvor jeg bor de næste dage. Det er dog en rigtig dejlig måde at få lidt luft fra Aalborg - både huslige- og arbejdemæssige pligter. I formiddags nåede jeg lige, at få lavet 25 elevplaner (Haarders elevplaner...)
Lige nu lader jeg op til morgen dagens strabadser sammen med Kinna - frokost og shopping/sightseeing og så en gang eftermiddagskaffe (fika) sammen med Rebekka.

Der er konfirmation på søndag med Julius, som jeg lærte at kende i Aalborg. Han skal konfirmeres her i DK. Det bliver rigtig skønt at se dem alle sammen igen - min familie fra London.

Peace out!
Love Maja <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar