onsdag den 31. marts 2010

Gymnastikopvisninger

Kristian Blinksbjerg-Kristensen VIG 09/10

...Dette billede af fra gymnastikopvisningen i Gigantium igår. Mange efterskoler/ungdomsskoler kom og viste, hvad de havde trænet på hele året. De havde alle trænet hårdt og resultatet var slående!
Det var en rigtig kæmpe stor oplevelse og jeg blev fuldstændig helt høj af det - nu skal jeg også snart på gulvet igen.
Igår blev jeg også ramt af en vis stolthed - ham som er vist på billedet er Kristian. En nu voksen teenagerfyr, som jeg tidligere har passet som spæd, da vi boede i Nørbæk - lige siden har jeg haft kontakt med familien. Føler mig selv som en del af deres familie - de har hvert fald en stor plads i mit hjerte og ved også at det er gensidigt.
Han kom fra Vivild idræts- og gymnastik efterskole. De lavede en rigtig fed opvisning - den sad lige i skabet! Godt gået.

Der var også mange andre efterskoler, kan fx nævne Aabybro Ungdomsskole, Han Herreds Ungdomsskole og Bjergsnæs som gjorde det til UG - så alt i alt tak til alle som var på gulvet og gav alle os en fed dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar